Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Το Ένα, Το Παν..

Κάποιες φορές κλείνοντας τα μάτια και περπατώντας στο δωμάτιο με εμπιστοσύνη στο σώμα μου και στην ενέργεια που με περιβάλλει, βιώνω τη φυσική απόλαυση να επιτρέπω κάθε στιγμή να μου αποκαλύπτει το μυστήριο της. Με την απουσία της προσδοκίας για κάποιο συγκεκριμένο αποτέλεσμα, ανοίγομαι στο θαύμα της στιγμής, διευρύνω τις δυνατότητες μου και την συνειδητότητα μου. 
Τότε όλα συμβαίνουν ταυτόχρονα. Είμαι ΕΝΑ! Η προσοχή μου είναι στον εαυτό μου, οι σκέψεις μου έχουν σταματήσει και βιώνω τη χαρά μιας εξερεύνησης που δεν έχει σκοπό. Πώς θα ήταν άραγε αν βάζαμε αυτήν την ποιότητα σε κάθε μας δράση;
Καθώς γινόμαστε αναζητητές και δεν λειτουργούμε με όσα ήδη γνωρίζουμε, με όσα η σκέψη μας και η πεπερασμένη εμπειρία μας επιβάλλουν, τόσο αποκτάμε τη δυνατότητα να ρέουμε στον αστείρευτο ποταμό της ζωής. 
Ο στόχος αυτής της συνάντησης, είναι ο μη στόχος! Είναι η εμπιστοσύνη στο "σχέδιο" της ζωής και η ολοκληρωτική συμμετοχή μας σ' αυτό.
Mindfulness, είναι εκτός των άλλων, να βιώνω απεριόριστα, να ευχαριστιέμαι αφήνοντας τη σοβαρότητα. Όλα είναι ένα πείραμα. Κάθε στιγμή ξεκινάμε από το 0 (ΜΗΔΕΝ)!

Μαριάννα Σταυροπούλου




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου